Celosvětové zvýšení prodeje letenek ČSA prostřednictvím kontaktního centraVložil: dne

Řešení: Služby v ICT
Klient: České aerolinie, a.s.
Realizace: 01/2004 – 03/2004

Hlavním cílem projektu bylo optimalizací využívání technologie kontaktního centra zlepšit využívání dostupných personálních a technologických zdrojů ČSA s konečným cílem zvýšení obratu ČSA generovaného přes kontaktní centrum ČSA.

Předmět projektu

V rámci zakázky byly provedeny následující činnosti:

  • Návrh a implementace konfigurace technologie kontaktního centra s využitím dostupných hlasových služeb BT
  • Optimalizace směrování hovorů v síti s využitím volné kapacity personálních zdrojů na zahraničních zastoupeních pro odbavení telefonických zákazníků
  • Zastupování zájmů ČSA k subdodavatelům

Přínos pro klienta

Realizace projektu generovala pro klienta zejména následující přínos:

  • Zvýšení obratu ČSA prostřednictvím kontaktního centra

ReferenceSlužby v ICT

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *