Konzultační služby Novell PrahaVložil: dne

Řešení: Podnikové poradenství
Klient: Novell Praha
Realizace: 11/2006 – 02/2007

Hlavním cílem projektu bylo poskytování konzultačních služeb.

Předmět projektu

V rámci zakázky byly provedeny následující činnosti:

  • Account Management Česká pošta:
    • Vyřizování standardních požadavků technických složek České pošty
    • Eskalace požadavků a monitoring rizik spojených s aktivitami Novell v CPOST
    • Monitoring obchodních příležitostí pro Novell v rámci CPOST a jejich pravidelná sumarizace
  • Spolupráce při vytváření nabídek:
    • Spolupráce s obchodníky Novell na technické přípravě nabídek souvisejících s částí produktového portfolia (zejména SUSE Linux Enterprise Server a Novell Identity Manager)
  • Spolupráce na řešení technických požadavků partnerů Novell:
    • Spolupráce s partnery (na základě požadavků Novell) a řešení technických částí nabídek souvisejících s částí produktového portfolia (zejména SUSE Linux Enterprise Server a Novell Identity Manager)
  • Řízení projektového týmu odběratele

Přínos pro klienta

Realizace projektu generovala pro klienta zejména následující přínosy:

  • Podpora technického týmu a jeho uřízení
  • Řešení problémů pro Českou poštu
  • Vytváření nabídek a řešení technický požadavků partnerů společnosti Novell

Podnikové poradenstvíReference

Comments are disabled.