Procesní audit společnosti a podpora řízení ICT Sekyra Group, a.s.Vložil: dne

Řešení: Procesní řízení
Klient: Sekyra Group, a.s.
Realizace: 04/2008 – 12/2011

Hlavním cílem projektu byla realizace procesního auditu společnosti a vybudování systému řízení ICT a následné řízení ICT.

Předmět projektu

V rámci zakázky byly provedeny následující činnosti:

  • Procesní audit společnosti
    • Identifikace procesů a činností
    • Posouzení organizační struktury
    • Návrh optimalizace uspořádání společnosti
    • Návrh optimalizace procesů a činností
  • Vybudování systému řízení ICT a řízení ICT
    • Smluvní a věcný audit ICT
    • Procesní a informační analýza
    • Zpracování Strategie ICT Sekyra Group
    • Vypracování základních směrnic pro bezpečný provoz ICT s aspektem na průkaznost účetnictví v rámci IT Review společnosti KPMG
    • Analýza kvality a rozsahu ICT služeb
    • Zavedení helpdeskového systému pro podporu ICT uživatelů
    • Negociace smluv pro dodávku ICT podpory a služeb
    • Vytvoření komplexního seznamu návrhu změn ICT služeb
    • Migrace účetního systému Navision
    • ICT podpora účetního oddělení při fúzích a rozdělení společnosti, podpora při spojování a rozdělování dat a databází
    • Zavedení workflow faktur společnostii patřících k Sekyra Group
    • Řízení dodavatelů ICT
    • Podpora operativního řízení
    • Definice a výběr potřebných ICT prostředků
    • Příprava a realizace VŘ a následné řízení projektu migrace serverovny ve vlastnictví za využití technologie hostingu serverů ve virtualizovaném prostředí datového centra poskytovatele
    • Příprava projektu a realizace VŘ pro poskytování koncových ICT zařízení službou
    • Konzultační podpora pro obchodní oddělení
    • Konzultační podpora pro oddělení developmentu

Procesní řízeníReference

Comments are disabled.