Projektové řízení na projektu Strategie airline systémů v oblasti infrastrukturyVložil: dne

Řešení: Řízení projektů
Klient: České aerolinie, a.s.
Realizace: 03/2008 – 01/2009

Hlavním cílem projektu bylo zajištění konektivity ČSA Praha, obchodních zahraničních zastoupení, terminálových prodejních míst, nezávislých prodejců a „sdílených aplikačních prostorů“ letišť CUTE na poskytovatele aplikačního rozhraní, zajištění terminálů nebo desktopových emulátorů terminálů na koncových lokalitách, zajištění tisků (letenek a dalších) v patřičné lokalitě a zajistění serverového řešení pro aplikace.

Předmět projektu

V rámci zakázky byly provedeny následující činnosti:

  • Projektové řízení projektových týmů: Helpdesk, Desktopy a periférie, Serverová řešení, Network
  • Procesní a funkční specifikace helpdesk portálu dodavatelů
  • Definice procesních změn helpdesku pro začlenění dalších agend
  • Zajištění výběru technologií serverového řešení aplikací airline systémů
  • Organizační a technické zajištění HW i SW vybavení koncových stanic, terminálů a tiskáren a jejich konfigurace
  • Zastupování zájmů zákazníka v obchodních jednáních
  • Zajištění nákupu produktů a služeb
  • Koordinace činností dodavatele a jeho subdodavatelů s odpovědnými zaměstnanci lokalit ČSA
  • Operativní řešení problémů realizace jednotlivých přípojek s dodavatelem i odpovědným referátem ČSA
  • Operativní změnové řízení dle dispozic ČSA
  • Zajištění podkladů pro kontrolu fakturace
  • Zajišťování informací a součinností potřebných pro realizace přípojek: kontrola úplnosti údajů dodaných zákazníkem a případné doplnění chybějících informací, součinnost při technických šetřeních dodavatele, návrh technického řešení (v součinnosti s referátem Datové a telefonní sítě ČSA), zajištění chybějících / aktuálních informací ČSA, informování dodavatele o změnách, harmonogram realizace
  • Zajištění realizace jednotlivých přípojek
  • Zajištění součinnosti a spolupráce ČSA, odpovědných osob lokalit ČSA a dodavatele a subdodavatelů
  • Nastavení konfigurace serverů, routerů atd. na straně dodavatele – páteřní síť
  • Příprava poslední míle (zejm. položení kabelů)
  • Dodání / Zapojení / Nastavení koncového zařízení
  • Ověření funkčnosti technikem dodavatele a zákazníkem na místě
  • Testování a akceptace referátem Datové a telefonní sítě ČSA
  • Zajištění dodržení harmonogramu realizace

Projektové řízeníReference

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *