Řešení: Podnikové poradenství
Klient: České aerolinie, a.s.
Realizace: 2005
Hlavním cílem projektu bylo zajistit rozšíření stávajících činností oddělení Vztahů se zákazníky o odbavení žádostí cestujících o kompenzace z titulu ECR 261/04. Zajistit podklady pro úpravy in-house aplikace s ohledem na zobrazení finanční hodnoty rozhodování na úrovni operační kontroly.
Předmět projektu
V rámci zakázky byly provedeny následující činnosti:
- Při rozšíření stávajících činností oddělení Vztahů se zákazníky o odbavení žádostí cestujících o kompenzace z titulu ECR 261/04 bylo do stávajících metodických postupů zaintegrováno i odbavení požadavků na kompenzace dle interních směrnic ČSA
- Při přípravě podkladů pro úpravy in-house aplikace s ohledem na zobrazení finanční hodnoty rozhodování na úrovni operační kontroly byla provedena informační analýza rozhodovacích procesů na úrovni operační kontroly a následně byla navržena úprava těchto s ohledem na rozšíření informovanosti rozhodujícího
Přínos pro klienta
Realizace projektu generovala pro klienta zejména následující přínosy:
- Klient získal na klíč rozšířený vyškolený tým pro odbavení specifických zákaznických požadavků a zadání pro úpravu aplikace, které po implementaci umožní zpřesnit rozhodovací proces a tím minimalizovat vliv výrazné změny vnějšího prostředí, kterým ECR 261/04 pro leteckou přepravu rozhodně je