Řešení: Řízení projektů
Klient: České aerolinie, a.s.
Realizace: 03/2008 – 01/2009
Hlavním cílem projektu bylo zajištění konektivity ČSA Praha, obchodních zahraničních zastoupení, terminálových prodejních míst, nezávislých prodejců a „sdílených aplikačních prostorů“ letišť CUTE na poskytovatele aplikačního rozhraní, zajištění terminálů nebo desktopových emulátorů terminálů na koncových lokalitách, zajištění tisků (letenek a dalších) v patřičné lokalitě a zajistění serverového řešení pro aplikace.
Předmět projektu
V rámci zakázky byly provedeny následující činnosti:
- Projektové řízení projektových týmů: Helpdesk, Desktopy a periférie, Serverová řešení, Network
- Procesní a funkční specifikace helpdesk portálu dodavatelů
- Definice procesních změn helpdesku pro začlenění dalších agend
- Zajištění výběru technologií serverového řešení aplikací airline systémů
- Organizační a technické zajištění HW i SW vybavení koncových stanic, terminálů a tiskáren a jejich konfigurace
- Zastupování zájmů zákazníka v obchodních jednáních
- Zajištění nákupu produktů a služeb
- Koordinace činností dodavatele a jeho subdodavatelů s odpovědnými zaměstnanci lokalit ČSA
- Operativní řešení problémů realizace jednotlivých přípojek s dodavatelem i odpovědným referátem ČSA
- Operativní změnové řízení dle dispozic ČSA
- Zajištění podkladů pro kontrolu fakturace
- Zajišťování informací a součinností potřebných pro realizace přípojek: kontrola úplnosti údajů dodaných zákazníkem a případné doplnění chybějících informací, součinnost při technických šetřeních dodavatele, návrh technického řešení (v součinnosti s referátem Datové a telefonní sítě ČSA), zajištění chybějících / aktuálních informací ČSA, informování dodavatele o změnách, harmonogram realizace
- Zajištění realizace jednotlivých přípojek
- Zajištění součinnosti a spolupráce ČSA, odpovědných osob lokalit ČSA a dodavatele a subdodavatelů
- Nastavení konfigurace serverů, routerů atd. na straně dodavatele – páteřní síť
- Příprava poslední míle (zejm. položení kabelů)
- Dodání / Zapojení / Nastavení koncového zařízení
- Ověření funkčnosti technikem dodavatele a zákazníkem na místě
- Testování a akceptace referátem Datové a telefonní sítě ČSA
- Zajištění dodržení harmonogramu realizace