IROP, výzva č. 4 ÚPLNÉ ELEKTRONICKÉ PODÁNÍ

Kdo je oprávněný žadatel?

  • Organizační složky státu – EU podíl 80, 863 %, státní rozpočet podíl 19, 137 %, vlastní podíl 0 %
  • Příspěvkové organizace organizačních složek státu – EU podíl 80, 863 %, státní rozpočet podíl 19, 137 %, vlastní podíl 0 %
  • Státní organizace – EU podíl 80, 863 %, státní rozpočet podíl 19, 137 %, vlastní podíl 0 %
  • Státní podniky – EU podíl 85 %, státní rozpočet podíl 0 %, vlastní podíl 15 %
  • Kraje – EU podíl 85 %, státní rozpočet podíl 5 %, vlastní podíl 10 %
  • Organizace zřizované nebo zakládané kraji – EU podíl 85 %, státní rozpočet podíl 0%, vlastní podíl 15 %
  • Obce (kromě Prahy a jejích částí) – EU podíl 85 %, státní rozpočet podíl 5 %, vlastní podíl 10 %
  • Organizace zřizované nebo zakládané obcemi (kromě Prahy a jejích částí) – EU podíl 85 %, státní rozpočet podíl 0 %, vlastní podíl 15 %

Jaká je výše podpory?

  • Minimální dotace na projekt 3 mil. Kč s DPH
  • Maximální dotace na projekt 120 mil. Kč s DPH

Na co lze získat dotaci?

  • Vytvoření podpůrných služeb pro úplné elektronické podání
  • Vytvoření samoobslužného místa pro subjekt práva v české i anglické verzi, prostřednictvím kterého bude možné realizovat úplné elektronické podání
  • Elektronizace formulářů veřejné správy a zajištění anglické verze
  • Zajištění úplného elektronického podání
  • Implementace identifikace a autentizace pomocí identifikačních prostředků ve smyslu nařízení eIDAS pro využívání služeb eGovernmentu prostřednictvím kontaktních míst
  • Podpora sdílení identitních služeb na národní a regionální úrovni
  • Vytvoření bezpečného mechanismu poskytování a využívání údajů jako součást referenčního rozhraní ISVS z jednotlivých agendových systémů v návaznosti na referenční údaje základních registrů s využitím funkcionality EgonServiceBus
  • Vytvoření mechanismu pro odstraňování nekonzistencí nereferenčních údajů o subjektech práva v jednotlivých agendových systémech

Jak získat dotaci?

  • Podání elektronicky přes IS KP14+
  • Nutnost mít elektronický podpis
  • Zajistit VŠECHNY požadované přílohy:
    • Plná moc
    • Dokumentace k uskutečněným zadávacím a výběrovým řízením
    • Souhlasné Stanovisko hlavního architekta eGovernmentu
    • Studie proveditelnosti
    • Seznam objednávek – přímých nákupů
    • Průzkum trhu
    • Výpis z rejstříku trestů
    • Výpočet čistých jiných peněžních příjmů

Jaký je termín podání žádosti o podporu? 17. 09. 2015 – 30. 06. 2017