Řešení: Podnikové poradenství
Klient: OP TIGER, s.r.o.
Realizace: 12/2015 – 04/2016
Hlavním cílem projektu bylo Řízení a stabilizace ICT oddělení OP TIGER a řízení implementace informačního systému Automatizovaného procesování objednávek.
Předmět projektu
V rámci zakázky byly provedeny následující činnosti:
- Řízení přípravy a implementace informačního systému Automatizované procesování objednávek (APO)
- Revize zadání, vyhodnocení stavu projektu, zpracování analýzy rizik a aktualizace zadání vzhledem k aktuálním potřebám OPT a možnostem projektu APO
- Nastavení a zavedení postupů pro řízení projektu APO (projektová a technická dokumentace)
- Nastavení řízení a řízení interních a externích spolupracovníků projektu
- Řízení a koordinace dodavatelů projektu
- Koordinace při nasazení IS do pilotního a ostrého provozu
- Řízení ICT oddělení, návrh a konzultace při stanovení strategie a plánu rozvoje ICT
- Revize stavu projektů, vyhodnocení analýz a aktualizace zadání vzhledem k aktuálním potřebám, stanovení priorit a příprava realizace projektů v roce 2016
- Stanovení strategie a plánu rozvoje ICT
- Řízení vybraných projektů
- Operativní řízení ICT oddělení
- Příprava podkladů a spolupráce při výběrovém řízení na ředitele ICT